تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

مشخصات بلاگ
تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب و در واقع شاخه ای از جهانبینی و شریعت اومانیست است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد.

آخرین نظرات

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اظهارداشت: بیش از ۲ ماه از سال تحصیلی می گذرد که دراین مدت بسیاری از فرهنگیان البرز پس از شناسایی دانش آموزان بی بضاعت درمدارس به میدان آمدند تا با مشارکت سایر خیرین گامی دیگر در شاد کردن دانش آموزانی که درکلاس های حضوری غایب هستند، کاری ماندگار با یکی کردن دل های مهربان و دغددغه مند در تداوم جریان آموزش دراین وضعیت سخت کرونایی انجام دهند.

 

پازل شیطان

روانشناس البرزی گفت: همدلی یک عمل لازم حمایتی برای جامعه محسوب می‌شود و به افراد محروم کمک می‌کند تا مراحل بحرانی زندگی را به‌خوبی پشت سر بگذارند که فرهنگیان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بارها روحیه گذشت و حمایت از دانش آموزان محروم  را به نمایش گذاشته تا شاگردان در خانه دوم خود به معنای همدلی پی ببرند.

نظرات  (۳)

سلام شما رسانه یا کانال دیگری ندارید کاشکی تمامی پست ها و متون مهم در کتاب بنویسید کتاب خیلی خوب و بهتر هست

پاسخ:
سلام علیک. خیر جای دیگه ای ندارم. گوشی خودم و خانواده ام همه ساده هست و شبکه مجازی نداریم. همون کتاب تمدن بدلی هست که چاپ شده

سلام و خداقوت

اینکه مضرات این ابزار بیش از فوایدش هست شکی نیست اما خب میگین بچه ها چیکار کنند الان دوتا از بچه های نزدیکان در مقطع ابتدایی هستند و واقعا به وسیله این ابزار و کمک پدر و مادر و دیگران دارن یه چیزایی یاد میگیرن معلم ها هم که تو فضای مجازی فقط میگن چیکار کنیین و درست درس نمیدن....

این جمله هم خیلی تعبیر قشنگی بود ممنون. 

مُشک این سوداگر از ناف سگ است...

 

پاسخ:
علیک سلام ممنون از شما
این وسایل اولش با منافعی سراغ ما میاد بعدش کم کم با هزار جلوه ...
وقتی تبلت وارد اتاق کودک ما یا نوجوان ما شد دیگه فقط باهاش درس نمی خونه ... دیدن صحنه های سکس یک عمر از خاطر اون شخص پاک نمیشه. و ارتباطاتی که سرانجامش معلوم نیست.
ما مثل طعمه هایی در دام تار عنکبوتی این تمدن گرفتاریم و در موارد زیادی کاری از دستمون ساخته نیست.
ابی جارود از امام باقر علیه السلام روایت می کند که فرمود: آنچه را در انتظارش هستید نمی بینید تا همچون بزهای مرده ای شوید که برای درنده تفاوت نمی کند چنگالش را بر کدامیک از شما بگذارد! نه مکان بلندی می یابید که از آن بالا روید و نه تکیه گاهی که در کارتان را به آن تکیه کنید. کافی ج 8 ص 263

سلام. از این کانال دیدن کنید. مطالب علمی مرتبط با مطالعات و برنامه های شما در آن آمده است.

ایتا و تلگرام

tebe_jame_negar@

 

پاسخ:
علیک سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">