تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

مشخصات بلاگ
تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب و در واقع شاخه ای از جهانبینی و شریعت اومانیست است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد.

آخرین نظرات

چندی پیش کلیپی از جماعتی خارق العاده و عجیب در صدا و سیما دیدم که با خواندن ترانه!! و کف زدن در مولودی اهل بیت به یاد و ذکر!! آن حضرات مشغول بودند! با دیدن این صحنه ها به خاطرم آمد که تشکیل امثال داعش و شیعه گریزی زحمت زیادی نمی خواهد فقط کافی است برخی از این صحنه های چندش آور که توهین به ساحت حضرات معصومین است را در معرض دید مسلمانان جهان قرار دهند. معلوم نیست اینان این مناسک را از کجای شیعه آورده اند. مگر نه اینکه ما موظف به تبعیت از سیره انبیاء و ائمه علیهم السلام هستیم؟؟

بنده خدا عشق کف زدن داری برو تولد عمت کف بزن چرا دین رو مسخره کردی.

همینان در مراسم عزای اهل بیت نیز برای جلب مخاطب پس از گوش دادن به ترانه های سبک و جلف، اشعار اهل بیت را با صدای ضخیم شده به سبک موسیقی آمریکایی، روی همان آهنگ می خوانند! و در راه امام حسین برخی دختران محجبه ! را عاشق خود می کنند !!! و العیاذ بالله با آوردن پیاپی اسم حضرت اباعبدالله صلوات الله علیه، پس زمینه جاز تولید می کنند (اوسین اوسین اوسین) که شنونده کاملا پس زمینه ای از گوپس گوپس گوپس می شنود!!

از نظر اینجانب سینه زنی نوعی موسیقی ست که برای جبران ! تنبک بکار می رود. و عزاداری ها باید به همان شکلی که در سیره اهل بیت علیهم السلام بود انجام گیرد.

در این ترانه خوانی ها معنویت کاسته می شود و حالتی از غرور و وهم موسیقی دست میدهد که لذتش کاملا مغایر با لذت معنوی اشک و غم مصیبت برای حضرات عصمت و طهارت است.

نظرات  (۳)

باور کنید خیلی ها به خاطر سبک دینداری بی هویت این دسته از افراد و سران مدعی دیگه حتی حب وطنشون رو کنار میذارن و از این آب و خاک متنفر میشن کاش میشد یه عده رو ردیف کرد هدیه کرد به گروه های تکفیری به جای آدمای لایق اینا رو از دم تیغ میگذروندند
پاسخ:
ولی ظاهرا این اعمال چِندش، خیلی صدا و سیما پسنده!
  • بهنام جدی بالابیگلو
  • سلام علیکم

    اضافه کنید مداحهایی که ترانه خوان نیستن و  با افسانه سرایی به توهین به اهل بیت ع مشغولن!
    آیا اینها وهن دین نیست؟
    مداحی در مورد لحظه احتضار و شهادت حضرت فاطمه س از زبان حال حضرت زینب می گفت که حضرت زینب خطاب به مادرش فرمود عجب جهازی برایم جور کردی! من خونه شوهر جلوی خانواده همسر چی کار کنم!
    آیا این اراجیفی که جهت تحریک عواطف یک مشت بیسواد به هم بافته می شود وهن دین نیست؟
    آیا اگر این حرفها را یک یهودی یا بهایی بشنود به ریش مدافعان حرم حضرت زینب س نمی خندد؟ 
     
    شما بهتر از من با این افسانه سرایی ها آشنا هستین پس نیازی نیست زیاد بنویسم
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمت الله
    متاسفانه عده ای صرفا به دنبال جلب مخاطب و سیاهی لشکر هستند و کیفیت و محتوای مکتب برایشان مهم نیست.
    بله ... به اسم " ایجاد شور" ، شعور رو از مردم میگیرن ...!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">