تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

مشخصات بلاگ
تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب و در واقع شاخه ای از جهانبینی و شریعت اومانیست است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد.

آخرین نظرات

مافیای تغذیه و پزشکی در زمین بازی با سلامت:

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام.

من قبلا کتابت رو دانلود کردم و فصلهایی را خواندم و نظر گذاشتم ولی شما علیرغم اینکه کتابت را تبلیغ می کنی و انتظار خواندن آن را توسط دیگران داری ولی خودت حضوری در سایت من نداشتی و منهم نظر جبری نمی خواهم! ولی مخاطب همدیگر شدن باید دو طرفه باشد. 

من خودم از نظراتی مثل: خوب بود. عالیه. و... فراری هستم. و نظر حداقل باید دو خط باشد. تبادل دیدگاه یعنی طرح پرسش یا تأیید و یا رد قسمتی از مطلب! و یا نوشتن مطلب و ضرب المثلی از بزرگان در راستای مطلب درج شده و...

الان شما یعنی به نظر شما، سازمان استاندارد نباید باشد؟ اگر باشد چگونه و با چه موازینی باید باشد؟ کوتاه و مختصر اینجا در پاسخ به این نظر بنویسید بهترست تا ارجاع دهید به کتابتان! اینگونه مخاطبان یک لحظه می خوانند و احتمال به اشتیاق و میل برای دانلود و خواندن کتابتان ایجاد می شود!

سایت من، به آدرس زیر است. در بیان فعلا فعال نیستم و بعدا به عنوان وب کمکی برای سایتم از آن بهره خواهم برد! بیشتر می خواهم از صندوق بیان استفاده کنم. پس به سایتم سربزن و اگر سؤال یا انتقاد و پیشنهادی بود برایم در همین سایت درج کن. همچنین در نظر جداگانه ای یک آدرس ایمیل برایم بگذار. ایمیل اینجای من از بین رفته است و در سایتم جیمیلم موجوده. ایمیل ایرانی هم دارم.

***********

**** *****

اگر خواستید تا مخاطب همدیگر شویم!!!

هرچند من همیشه به مطالب شما و دیگران سر می زنم خواه مخالف باشم خواه موافق. مهم مطالعه و تحلیل و اندیشه در نوشته های نویسندگان است.

 

سایت

***********

را به دوستان و آشنایان معرفی کنید خوشحال می شوم.

تازه سه ماه است که سایت زدم و اتفاقا بخش مذهبی و دعا را نیز اضافه خواهم کرد. بخصوص بخش صرف و نحو و حوزوی!

البته طلبه نیستم ولی به اندازهٔ زیادی از رساله تا توضیح المسائل و عربی خوانده ام.

 

موفق باشید.

 

پاسخ:
علیکم السلام برادر
در وهله اول در صورت بازگشت به سبک زندگی سالم و با تولیدات خانگی به همچین سازمانی بالکل نیاز نیست ولی در شرایط کنونی می بایست این سازمان مطابق نظام سلامت اسلامی تنظیم گردد نه نظام مافیایی تولید بیماری غربی. در تصویر بالا کالای مذکور علی رغم استاندارد بودن و داشتن سیب سلامت، تراریخته است. این یک نمونه از اساس خراب این ساز و کار است و مفهومش اینست که این سازمان از پایه ویران است.

یک لحظه سایتت رو دیدم به نظرم تصاویری اومد که با رساله و توضیح المسائل جور در نمیومد!

رسول خدا صلی‏ الله ‏علیه و ‏آله فرمودند:
بر هر عضوی از اعـضای فرزند آدم بـهـره‌‏ای از زنا نوشته شده که (در صورت گناه) بدون شک بدان می‌رسد؛ زنای چشم نگاه کردن (نامحرم) است و زنای پا، رفتن (به سوی گناه) و زنای گوش، شنیدن (صدای حرام).


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">