تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

مدرنیته و متعلقاتش، دین و شریعتی مجزا ست و اگر آن را به عنوان روش و ابزاری خام بپذیریم، به تدریج شریعت و دینمان را تغییر می دهد.

مشخصات بلاگ
تمدن بدلی ( نقد مدرنیته ، مدارس علوم غرب و تکنولوژی )

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب و در واقع شاخه ای از جهانبینی و شریعت اومانیست است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد.

آخرین نظرات

اهل خطه شمال با درخت آلوچه ( گوجه سبز ) آشنایند. خصلت متمایز این درخت، شکوفه زدن زود هنگام آنست.گرمای موقتی که در بهمن ماه ظهور می کند باعث خوشه خوشه شکوفه های متراکم درخت می شود. متاسفانه هرساله باد و سرمای اسفند بیش از 80 درصد شکوفه ها و گاهی همه آنها را نابود می کند. درحالی که سایر درختان با شکوفه زدن در فروردین و اردیبهشت همه ظرفیتشان به ثمر می نشیند.

اگر گوجه سبز برای ظهور شکوفه هایش عجله نمی کرد و با گرمای گذرای بهمن فریب نمی خورد سوز و سرمای اسفند به او آسیب نمی زد.

امام سجاد علیه السلام: «به خدا سوگند! هر کس از ما خاندان پیامبر قبل از قیام قائم، قیام کند همچون جوجه ایست که قبل از کامل شدن بال هایش از لانه پرواز کند، پس کودکان او را بگیرند و با وی بازی کنند.» - کافی ج8

نظرات  (۳)

با عرض سلام و خداقوت

با حرف شما تا حدودی موافقم قیام قبل از ظهور عملا غیر ممکنه اما زمانیکه میبینیم عمر و سرمایه وجودی اکثر جوانها بدون رشد و تعالی سپری میشه و روز به روز نسبت به آیات خداوند غریبه تر و دورتر میشن و بچه ها هم مدام باید با موبایلها و تلوزیون و .... خودشون رو سرگرم کنند نمیشه که هیچ کاری نکرد و دست روی دست گذاشت تا از دست برن.

پاسخ:
علیک سلام و رحمت الله
منظور این نوع روایات نهی قیام های مسلحانه و حرکت های هیجانی علیه حکومت های طاغوت هست و عدم امکان تشکیل جکومت تراز اسلامی.
سدیر صیرفی می گوید: امام صادق علیه السلام به من فرمود: «ای سدیر! ملازم خانه ات و چون پلاس آن باش و مادامی که شب و روز آرامند تو نیز آرام باش تا هنگامی که خبر خروج سفیانی به تو برسد درآن وقت به سوی ما کوچ کن ولو با پای پیاده» - کافی

سلام خدمت شما

از اطلاع رسانی و آگاه سازی هاتون بسیار ممنونم.

شما میدونید که نسخه عربی کتاب توحید مفضل رو کجا میشه پیدا کرد؟

پاسخ:
سلام باید در شبکه پیدا بشه. در نرم افزار مکتبة اهل البیت هم هست

باز هم سلام 

فراموش کردم بگویم . لینک دانلود کتاب و سایت آن فیلتر است و باید با فیلتر شکن وارد آن شوید :

لینک 2

 

علت فیلتر شدن سایت چیزی جز دعوت مردم به سوی زمینه سازی برای حکومت خلیفه خداوند امام مهدی علیه السلام و قطع حمایت از حکومت های دیگر نیست.

پاسخ:
علیکم السلام و رحمت الله

اینها دروغگو هستند. یا وابسته به دلارهای آمریکا و سعودی یا بیماران روانی تشته شهرت. امت اسلام به اندازه کافی زخمی تفرقه و شکسته شده از نظرات متفرق هست کسی که دلسوز باشه تو این آتش نمی دمه. ما دستور داریم تا سفیانی خروج نکرده حرکتی نکنیم. خراسانی و یمانی و سفیانی در یک ساعت خروج می کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">